BUT EVERYTHING'S MY FAULT SO I CARRY THE BLAME

ikväll har jag, enligt mig själv, samlat in ett vuxenpoäng och ett pluspoäng. vuxenpoängen bestod i att betala mitt livs första räkning(över internet och allt) och avklarades med bravur medan pluspoängen införskaffades med några finfina cupcakes. på något vis lyckades jag också ta på mig att baka till när min käre bror fyller sjutton om en sisådär tre veckor. prima !

nu har jag precis gosat ner mig i sängen och planerar en hejt dejt med herr blund. åh, vad skönt det är att vara ledig imorgon ! jag och min moder ska gå på stan. ett besök på cervera är inplanerat, jag har presentkort där. jag skulle även behöva lite pärmar och dylikt att sortera in papper i. anar jag doften av fler vuxenpoäng?


fräsigt från lookbook. får mig att längta till värme och sol och bra sällskap. snart så.

godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback