DON'T STOP ME NOW

sämre uppdatering, och bättre blir det inte för nu puttrar jag in på stan ! funderar allvarligt på att dra på mig hatten eftersom min utväxt närmar sig bristningsgränsen. idag trillade dessutom lönen in på kontot och det kunde väl inte kännas bättre. igår åkte jag hemifrån kvart i nio på morgonen och kom hem kvart i nio på kvällen. jag kommer knappt ihåg hur min familj ser ut, men jag mår i alla fall bra. tankat har jag gjort också, så nu får jag (enligt mig) använda bilen hur mycket jag vill ! livet leker och om två och en halv månad är jag utomlands. prima.



puss !


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men söta ebba, jag saknar dig med! Vi måste höras någon dag. <3

2010-08-25 @ 14:50:37
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/
Postat av: nyfiken

Vart och när ska du åka? :D

2010-08-25 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback