FRÅGA/SVAR



självklart ! samma dag som jag tog detta efterlängtade körkort, passade jag på att bli lite..sjuk(alltså riktigt sjuk) på jobbet. detta resulterade i att jag puttrade hem tidigare än planerat. mamma var fortfarande på jobbet. jag mådde bättre på eftermiddagen och kom helt plötsligt på att jag skulle åka och hämta henne när hon slutade ! sagt och gjort, jag åkte iväg alldeles ensam i bilen och parkerade utanför mammas jobb. när mamma fick reda på att jag var där tyckte hon att jag var galen eftersom jag inte var så kry. mamma kommer ut genom personalingången och jag bara : HEJ, vill du ha skjuts hem?! pekar på bilen och ser väldigt lycklig ut. mamma tittar på bilen, på mig och på bilen igen och utbrister : meeeeen, vart är pappa då? eftersom jag måste övningsköra med honom. då avslöjade jag för modern min att jag minsann hade tagit körkort på morgonen och hon fattade ingenting. ingenting alls. det var lite 'men du har ju inte tagit några lektioner !' blandat med några 'men uppskrivningen då?' mixat med 'men halkbanan?!' sen, när hon insåg att jag faktiskt inte praktiserade på dolda kameran så blev hon så himla, himla glad.

fint, var det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad duktiiiiiig du äääääääär.........

2010-09-01 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback