FREDAG 27 AUGUSTI

inatt drömde jag att jag var gravid. med cimon från paradise hotel. herrejösses, kan man säga. vaknade och trodde att den lilla bulan var kvar på magen och drog en lättnadens suck när jag insåg att den inte var det.
ledsen där, cimon.

puttrade på jobbet och jobbade intensivt från nio till sex. det flyter på fint nu, men jag kan ändå inte låta bli att längta efter :
1. EGYPTEN (ochja, jag ska svara på frågan jag fick om vart vi ska resa osv osv)
2. GÖTEBORG. hoppashoppashoppas

nu har jag inget batteri kvar på datorn, och är för lat för att hämta sladden. ikväll ska jag sitta framför tvn och dricka varm choklad/kaffe. jag har gjort höst nu. punkt.

(FATTAR NI ATT DET SNART ÄR SEPTEMBER? jag tyckte annars att det nyss var juni)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback