HELA LIVET VAR ETT DISCO

vad himla fort den här dagen har gått ! i raketfart. cyklade till jobbet imorse, minsann. självklart började det regna precis när jag satte mig på sadeln. självklart. på lunchen ringde jag till pappsen och frågade om han kunde komma och hämta mig. visst, sa han. sen ringde han en kvart innan stängning och meddelade att han var tvungen att laga some food. cykla du, tyckte han. i ösregnet, minsann. min chef tyckte dock annorlunda och skjutsade hem mig. tack !

nu sitter jag här i min obäddade säng medan regnet öser ner utanför fönstret. jag har lite muffins i frysen som jag funderar på att göra lite glasyr till. sjukt chokladsugen !

ALLTSÅ den här låten har jag haft på skallen HELA DAGEN bara för att vi kikade på videon i helgen. kul? jo, minsann.


bättre, brud. eller?

nejmen, vi hörs lite senare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback