JAG KAN INTE SKILJA PÅ

nu blir det ett såntdär straxefterinlägg igen, men jag kom på en sak ! ellerja, jag skriver det här mest för att påminna mig själv. idag på stan inhandlades det, för ovanlighetens skull(..), lite nya plagg. plus en väska som jag planerar att använda som datorväska. blir prima. MEN jag spanade in ett eller två par grymt snygga skor på eurosko. problemet är att de kostar cirka tusen. tusen kronor. för ett par skor. åh, jag är så så så tveksam. men rackarns, jag behöver nya skor. och grejen är ju den att 36orna ALLTID tar slut snabbast. jobbigt, det här. minsann. dessutom såg jag ett par velourtajts(eller vad de heter) i skylten på rut som jag måste ta mig en närmare titt på ! ledig på tisdag, får ta det då kanske. ELLER SÅ SPARAR JAG PENGARNA. bra, ebba, bra.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback