LÖRDAG 28 AUGUSTI

HAR DU ? ..
Folköl i kylen : 
ja. nej. jag vet inte. i så fall är den mest troligt inte min.
Något husdjur : nejdu. men vi har haft ett mycket charmigt marsiv vid namn morris.
Någon favoriträtt : lasagne och falafel
Någon flick/pojkvän : pft.
Puder på dig : jag använder inte puder, inte riktigt min grej.
Några framtidsplaner : hur många som helst ungefär
Någon sjukdom : johoru.
Gymkort : nope, jag gymmar inte.
Några kärleksproblem : jag är problemlös. och kärlekslös.
En homosexuell kompis : nej, men jag önskar att jag hade en. skulle varit lite småfräsigt.
Duschat idag : endast håret.
Någon kompis som snarkar : säkert.
Någon vän som spelar i ett band : mycket möjligt, minsann.
Några mvg:n : en hel del. ingen aning om hur många dock eftersom jag inte har ägnat mina betyg en tanke sen jag tog studenten. tji fick du !
Någon som förstår dig : inte vad jag vet.
Tuff kompis som kan försvara dig : nej, alla mina kompisar är fega.
Något beroende : socker.  
Fikat idag : en banan och en risifrutti
Nagellack : vaddå 'nagellack?' jag har en himla massa nagellack, om det var det ni ville veta.
Någon vän som bor i ett annat land : inte vad jag vet. och det vore ju ganska råtaskigt av mig att inte ha koll på om en av mina vänner har flyttat utomlands.
VEM ? ..
Avskyr du : menvisst.
Hånar du : personer som tror att de är bättre än alla andra, möjligen.
Delar du mest minnen med : ylva, helt klart !
Längtar du mest efter : skulle vara ylva då.
Stör du dig på : min bror när han har bråttom till bussen och springer upp och ner för trappan femhundrasjuttioelva gånger. när jag har sovmorgon.
Gosar du med : jag gosar inte.
Lagar mat : tro det eller ej, idag är det jag som står för matlagandet !
Diskar : jag har en känsla av att det INTE blir jag idag
Tror att den är någon : jobbigt att inte vara någon, säger jag då

VILKEN ? ..
Tidning läser du : ELLE, oftast
Buss åker du oftast : ettan. men nu när jag har skaffat körkort åks det inte mycket buss här inte.
Frisyr har du : en kort en 
Dag fyller du år : 12 juli
Årstid föredrar du : alla. just nu längtar jag efter höst eftersom sommaren har varit kall så in i skogen.
Stad är du uppväxt i : östersund, minsann

VAD ? ..
Gör du nu :
fryser
Gör dig till en bra människa : inte.vet.jag
Gör dig till en dålig människa : att jag pratar så folk får skavsår i öronen, kanske.
Vill du arbeta med : helst vill jag vara biljonär och inte arbeta alls, men just nu trivs jag prima som florist
Är roligast just nu : ?
Har du på dig nu : har för mig att det kallas kläder.
Har du för smink idag : mascara, litelite concealer(hur fan stavar man till det?), rouge och ögonbrynspenna. antecknat? fint
Äger du för skor : alldeles för många, tycker mor min
Har du för storlek i skor : 36. tar alltid slut först
Läser du för bok : elsas mode
Ska du göra nu : lägga ut denna lista på första bästa singelsida så jag får lite ragg. nerå, fixa middag. våfflor, visst.

bra underhållning för er, tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback