NÄR VI SÅGS FÖRSTA GÅNGEN

alltsåfyhelvete vad jag har ont i ryggen. fick det igår på fotbollsträningen, trodde det skulle gå över, körde hem och sen var jag invalid resten av kvällen. fyhelvete, säger jag bara. sovit som en skit har jag gjort också, trodde jag hade fyrtio graders feber igår när jag gick och la mig, så varm var jag. vågade inte ta tempen, orkade inte ha feber.

trots allt detta tog jag mig upp imorse och befann mig hos tandläkaren tio minuter över sju. pappa fick skjutsa dit mig eftersom jag har så ont i ryggen att det skulle vara omöjligt att ta bussen. inga hål hade jag i alla fall !

jag har sjukanmält mig idag, känns jättetråkigt. har aldrig varit borta från jobbet tidigare. bara när jag hade praktik och så. kommer så väl ihåg när jag hade gjort illa nacken. HUVVA. ungefär så ont har jag nu, fast i ryggen. aja, fick tid hos sjukgymnast på fredag klockan tio. fredag den trettonde. lycklig tjej.

JAGHATARATTALLTIDVARASKADAD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback