SOM HUNDRATUSEN ÅSIKTER SOM INGEN LYSSNAR PÅ

för er som funderar, det blev shorts idag. för er som undrar, ja, det började ösregna. men jag klarade mig ! tajmade in besöket på resebyrån perfekt så när jag var klar där hade det nästan slutat regna. RESAN ÄR BOKAD, mina damer och herrar. mer om det får ni med största sannolikhet höra i tre månader framöver.

efter resebokning träffade jag fina, fina isabell för en trevlig fika på törnes. BÄTTRE TJEJ, det där ! sedan åkte jag med moffa upp till stugan och där såg det ut lite såhär : (genom mobilkameran)

vädret var alla tiders, så vi satt ute och åt

till middag blev det racklette. och jag drack cola.

och såg ut lite såhär i ansiktet

på fötterna hade jag mommes träskor.

sedan vann jag poängpokern (viktigt !). nu ska jag sova, och imorgon ska jag upp och jobba. planerar faktiskt att cykla till jobbet imorgon. hör och häpna, gott folk. hör och häpna.

godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback