I LOVE THE WAY YOU LIE









idag har jag inte rört mig många centimeter, gör lite väl ont. drog på mig hatten, la mig på en filt i skuggan, läste lite tantbok och drack en kopp kaffe. själva liggandet blev ett problem i sig eftersom jag :
1. knappt tar mig ner på backen
2. inte hittar en enda någorlunda bekväm ställning
3. inte tar mig upp sedan

men är man tjurig så går det. till middag blev det kräm och rostat bröd med stekta champinoner ute i solskenet med mina föräldrar. gott ! nu ska jag göra ett ryck med teorin. inte länge kvar nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ebba, du är så fin på alla bilder att jag inte vet vad jag ska ta mig till! PUSS

2010-08-11 @ 22:50:44
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback