YOU ARE MY SWEETEST DOWNFALL



Ikväll tittar jag på idol och bli arg över att Linnea åkte ut alldeles för tidigt. Ikväll dricker jag cola istället för vatten. Ser fram emot imorgon. Gör ofta det, ser fram emot morgondagen. För det känns som att jag fastnat. I något. I någon. I något som inte alls över huvudtaget och absolut inte är värt att fastna i. Lite som när man drömmer att man springer och springer och springer men inte kommer någonstans. Så känns det. Jag vill komma någonstans. Vill känna den där friheten. Men så är det inte nu. Inte ikväll. För ikväll känner jag mig ensam fast jag inte är det. Ikväll svider det på läpparna. Efter kyssar eller läppbalsam. Det kvittar.


Kommentarer
Postat av: cassandra

du kan få pussar av mig

2010-12-04 @ 17:08:41
URL: http://cassandrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback