a list

så, medan jag är hemma och alldeles ledig finns det såklart ett antal saker att göra. men är ju aldrig riktigt ledig. såhär ser min dag ut :
- städa rummet.
- städa toan. ROLIGAST IDAG.
- ekonomitjafs tillhörande mitt uf.företag.
- diska.
- DUSCHA
- fota? (om det hinns med)
- äta på kina med linda och marie och det kommer bli bra som tusan.
- och så ska jag spöa skiten ur min syster. på tvspel. eftersom jag är så bra på det. HRM.

och vet ni en till sak? DET ÄR HUNDRA DAGAR KVAR TILL STUDENTEN ! ellerja, hundraen om man ska vara petig. men idag FIRAR vi i alla fall hundra dagar ! alla normala människor i årskurs numero tre ska på the krog ikväll. men inte jag. BLÄ. jag har faktiskt beslutat det själv.
nivet : nyligen opererad + sjukt mycket folk + alkohol = inte så bra. jag sparar mig till femtiodagars. smart.

time for frukost. ochja, det är fortfarande trettio minusgrader. mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback