a little bit

vi fortsätter med umeåbilder :

kort. bild tagen av finaste johanna.

syster. med världens ansiktuttryck.

en otroligt vig lillebror.

lite mixed.

jag vet att det är lite suddigt, men jag kan inte bättre än. jag har dessutom en idé om att jag ska ta och snegla mig igenom instruktionsboken till kameran nu när jag ändå inte kan göra annat.

plus att jag dricker så in i bomben mycket med vatten ! jag har fått för mig att jag inte får feber om jag dricker mycket, så jag sätter säkert i mig sju liter vätska om dagen. och det är inte ett skämt.
nackdel : jag är konstant kissnödig. anteckna.

nu är det snart top model sju på tv. WHOHO. ska bara kissa först. heheh.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har du för kaaamera ebba lilla?

2010-02-05 @ 14:40:45
URL: http://perskrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback