bara vinden är för tam

jag har en fråga :
KAN NÅGON SPONSRA MIG SÅ JAG KAN FLYTTA HEMIFRÅN?! ellervänta vi kör den här :
jag och linda letar efter någon som kan erbjuda en lägenhet med en hyra på max tusen kronor i månaden. lägenheten ska vara jävligt snygg. i priset ska inredning och mat i skafferiet ingå. vi vill inte ha några gnälliga tanter till grannar men inte heller några partyprissar som partajar 24/7 (vi måste ju kunna sova på natten förfan, studenter som vi är). annars har vi inga krav. vi är supersöta och har bra humor. även fast eventuella gnälltanter kanske inte håller med på den sista punkten.

TACK. nu hoppas jag att vi löser detta på något vis. jagmenar, vi är ju inte direkt omöjliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback