berätta hur du gör

jag ska tala om en sak för er. det är söndag idag. söndag är den dag då ganska många känner ångest över vad som har hänt under helgen. jag har varit i fjällen hela helgen. det har varit tjugo minusgrader, blåst och snöat. detta i sin tur innebar att min kära familj inte kunde åka slalom. så vi har spelat kort hela helgen. och tagit det lugnt. och missat när hellner och olsson tog skönaste osmedaljerna. varför? för att vi hade gått och lagt oss. man kan alltså konstatera att jag har varit ganska tråkig i helgen. man kan också konstatera att jag slipper den där ångesten. det är skönt. inte för att jag är drabbad av den speciellt ofta. i alla fall.

nu sitter jag här och funderar över vart helgen tog vägen samtidigt som jag känner ångest över att det är måndag imorgon. det går liksom inte att komma bort från den där ångesten hur man är gör. attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback