det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig

vad kul att det är trettio minusgrader idag. verkligen. inte. GAAH.

i alla fall. jag är nyss hemkommen från skolan, slutade egentligen ungefär elva, men det var balkommitémötesgrejs klockan kvart över två så GRATTIS EBBA att att jag fick stanna kvar på skolan så länge. linda var i vilket fall snäll och spelade kort med mig till halv två(egentligen bara för att jag mutade henne) så det lindrade det hela litegrann. linda lindrade. roligt där.

jag har på den stunden jag har varit hemma hunnit med att äta ett stycke chokladboll och ett antal chokladbtar från min chokladkalender SOM JAG HITTADE HELT OÖPPNAD för ett tag sedan. jagmenar, hur ofta händer det att man inte äter upp kalenderchokladen i december? men GLAD TJEJ.

så. ikväll. jag ska i alla fall äta mig en semla. för HÖR OCH HÄPNA så åt jag ingen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback