det gör inte ont

jamen glad alla hjärtans dag på er då ! vissa ska ju fira denna dag själv. hosthost. men vad gör väl det om hundra år. är jag bitter? nepp. inte ett dugg.

hur som helst och sak samma. idag ska jag göra ett så kallat pluggryck. detta innebär : nöta in svenskatalet, skriva klart uf-grejen och kika lite på religionen. efter det ska jag bege mig till ica och handla lite tills ikväll när jag ska turna into a mästerkock och laga lite food till min familj. kommer bli toppen !

och jag vet att jag är en seg jävel på att få in bilder men om vi säger såhär : jag lovar att fixa det i eftermiddag? BRA. ett plus i kanten till mig som dessutom gjorde framsteg i photoshop igår. klapp på axeln.

hej plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback