det hörs på stegen när du går

tillbaka hemma igen minsann ! det blev en liten runda på stan. plus att jag var såhär (visar pyttelitet avstånd mellan tummen och pekfingret) nära att göra universums kungvurpa på gågatan. det hade varit något det.

i alla fall så var detta vad som införskaffades :

från vänster :
- nivea scrubeliscrub.
- nivea rengöringstoner. eller vad tusan det heter, bra är den i alla fall !
- nagellack, resist and shine, från loréal. värsta fyndet. orginalpris : nittionio mitt pris : tjugofem. plus att jag vet att detta lack är sjukt bra.
- armband. fynd. kostade mig sjutton kronor, eftersom det var halva halva reapriset !
- hårinpackning från garnier som bara ska sitta i en minut, mums nu på vintern. 
-  mascara från maxfactor. har aldrig haft den innan så detta ska bli intressant minsann.

thats it. plus att jag handlade paket åt marie. men det kan jag inte visa här än. vore ju lite dumt om hon läste och såg vad det är. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback