HUNDRA

en siffra. en fin siffra. nu är det enbart hundra (nittionio?) dagar kvar. ÅH, vad det känns bra !

igår var i alla fall jag, linda och marie och åt på kina innan vi drog till sara på lite klasspartaj. på kina skulle marie och linda dela en rätt men kinesservitrisen fattade (låtsades inte fatta?) vinken och gav dem en varsinn. till slut slapp de i alla fall betala för den ena och middagen blev mycket trevlig.

jag hade som sagt beslutat mig för att inte gå på krogen igår, och är fortfarande glad över det beslutet. och jag drack pyttepyttelite. det är så det ska vara. vi lyckades i alla fall med en del smarta konversationer ändå.
typ den här :
linda : vad betyder glasera?
jag : ingen aning. varför undrar du?
linda : jag skrev att vi glaserade oss för krogen.
jag : ?
linda : jaa, att vi typ gjorde oss iordning?
jag : men det kan det ju inte betyda ! glasera, det måste ju ha med ett glas att göra.
linda : ja, eller så är det som när man glacerar en tårta. typ.

om någon vet vad detta ord betyder så kan ni ju säga det. för jag och linda vet inte.

massa fina bilder har jag också. jag tror jag lägger upp dem sen. ska bara se vad de föreställer först. heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback