i have stayed a hundred times

ännu en dag in the soffa. igår trodde vi att jag höll på att få feber (inte bra) men idag känner jag mig helt feberfri. däremot börjar jag känna mig lite småförkyld, så idag får jag sikta på att dricka hur mycket THÉ som helst. säkrast så.

förövrigt kan jag informera om att tvprogrammen inte är on top vid denna tid på morgonen. för en stund sedan kollade jag på när en mamma matade sin son med tvål i supernanny och nu kikar jag på en hysterisk kvinna i bridezillas. helt knasigt vad folk kommer på.

nu tänkte jag försöka få i mig lite frukost ! ni får ursäkta att det är lite bilder just nu men det är jobbigt att ta sig upp på rummet. men kanske i eftermiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback