I'M TRYING TO BEAT THIS EMPTINESS BUT I'M RUNNING OUT OF TIME

jag blir galen. det är söndag idag, jag är helt ledig. OCH JAG VAKNAR HALV ÅTTA. det gör mig lite småtokig,om jag ska vara helt ärlig.jag blir irriterad på mig själv.

menmen, dagens planer är i alla fall :
- jag och mamma ska handla föda och andra nödvändigheter (som till exempel tandkräm) på öb och willys.
- sedan ska vi svänga förbi mitt jobb. jag ska köpa en orkidée till momme och moffa. för att dem var här och tog hand om mig efter operationen.
- efter det ska vi hem till momme och moffa för att överlämna blomman. och troligtvis blir det lite kortspel och fika. i vanlig ordning.
- och ikväll ska jag och mamma laga lasagne till middag, och sedan kommer resten av familjen hem och det är slut på friden. heh.

men först ska jag ta mig en liten dusch. så vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback