jag är en av alla dom som skrivit ner sin hemlighet för många gånger

nu är stygnen ä n t l i g e n borta. jag kan inte riktigt beskriva för er hur otroligt skönt det är. när sköterskan tog bort dem kändes det lite obehagligt, och på vissa gjorde det faktiskt ont. jag tror vi räknade ut att det var sextio stycken. ni tjejer som läser, det kändes ungefär som att noppa ögnbrynen ! nivet, de där små hårstrårna som inte riktigt vill? hehe. typ så.

ikväll ska jag jobba vidare på mitt tal, vill verkligen göra bra ifrån mig på det ! nu är det så sjukt lite kvar av den här gymnasietiden så nu är det bara att köra. FYTUSAN vad jag längtar ! till studenten alltså. men det utgår jag ifrån att ni förstod.

bjuder på en liten suddare :

suddsudd

nu är det dags för mat ! lax och potatis. det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback