jag bara rullar fram

hej jag heter ebba och idag har jag bloggat jättedåligt men dåligt samvete över det har jag INTE eftersom jag helt enkelt inte har haft tid. så det så. och eftersom jag inte tjänar några miljoner (eller rättare sagt inte ett jota) på denna blogg så bekommer det mig inte det minsta.

i alla fall så har jag haft en fin fredag, vi började halv nio och slutade halv elva. sen åkte jag, marie och märta ner på stan för att leta efter en klänning till mig. till mösspåtagningsbalen. jag hade observerat att det var rea på vila. men tror ni att det fanns några i min storlek kvar? NEJ. så jag får helt en enkelt fortsätta leta. för jag kan ju inte gå naken. även fast det säkert skulle uppskattas.

nåja. när staden var avklarad (det gick i racerfart) åkte jag till momme och moffa. olga var redan där. vi fikade lite, och fortsatte med gin&rummy-omgången vi började på igår. OCH GISSA. jag kom tvåa. WHOHO.

ikväll ska jag ta det FETLUGNT och äta ostkrokar och bli tjock. kommer bli najs. detta har med rubriken att göra. tänkte att det kanske vore bra att förklara det.
oao. åh, vilken frän förkortning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback