jag vill känna pulsen från stan igen

svenskatalet går framåt ! jag är så sjukt ofattbart pepp på att ta studenten nu och börja leva mitt liv. jag är väldigt medveten om att jag kommer sakna skolan (hej vad sorgligt). det ger ändå en trygghet. men samtidigt längtar jag övermycket tills jag får bestämma över mig själv ! jag vill tjäna egna pengar, kunna flytta hemifrån och ta hand om mig själv ! kunna göra lite som jag vill. leva livet. mitt liv.

osammanhängande det där. ikväll ska jag lära mig photoshop. applåd. jag tänker överge mitt gimp. ellerja, jag har ju fortfarande kvar det på den här datorn. så jag lär ju använda det. men aja. jösses, vad osammanhängande. jag tror jag har drabbats av lite studentfeber. och det blir kanskekanske lite värre imorgon. eller bättre. hoppashoppashoppas.

vi säger godnatt nu, håkan hellström och jag.

UPDATE : det går inte så bra. lösning på detta problem? ben&jerry, mina räddare i nöden.

Kommentarer
Postat av: sofia

ben&jerrys alltid till undersättning!så sant så :)

2010-02-12 @ 00:18:55
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback