keep knocking in wood

justdet ! jag glömde ju att berätta en rolig sak mitt i allt detta måndagsklagande. min mamma ringde till mig idag och frågade om jag ville komma och jobba på hennes jobb(dagis) nästa måndag mellan åtta och elva. det passade jättebra eftersom jag inte börjar förrän halv ett ! så jag blev glad.

jag gjorde min första APU där i tvåan och trivdes verkligen superbra. plus att det är jättebra att få in en fot så man kan få möjlighet att vikarera där efter studenten ! som sagt, GLAD TJEJ.

jag tror det här får bli det sista inlägget idag. jag ska nämligen stänga av datorn snart, och gå ner till köket och göra mig en semla !

ha en fortsatt trevlig måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback