LETS HAVE SOME FUN

som ni ser håller jag på och fixar lite ! blev less på att städa.

jag har i alla fall diskat, bäddat sängen och städat toaletten ! nu har jag vuxit fast här. så vi får se hur det går med städande av rum, känns som en tvekis just nu. förövrigt håller jag på att svälta ihjäl, tog mig precis en chokladbit och trodde det skulle hjälpa. men det gjorde det ju inte. det återstår att se vad det blir för föda.

ett annat problem är vad i helskotta jag ska ha på mig ikväll. med tanke på att det är minus tjugofem. jag känner inte riktigt för att ta på mig täckbrallorna, tro det eller ej.

senså tycker jag att alla som läser detta tar och klickar HÄR och hjälper oss lite ! vi blir otroligt tacksamma i så fall !

nu måste jag på allvar göra mig något att äta. varma mackor kanske. surprise liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback