lets survive

ALLTSÅ. härmed ska jag förklara en ganska jobbig sak för er. just nu genomgår jag en ganska omtumlande period i mitt liv. det är mycket som händer, som man inte riktigt är beredd på. och det händer inte alltid vid rätt tillfälle. tillåt mig att förklara detta lite närmre. det kan till exempel vara så att :
- du får din första mens på idrotten. och TADA. du har vita byxor på dig.
- (killexempel) du får VÄRSTASTE målbrottsstämbandsattacken när du som vanligt gormar runt i matan. och det blir typ såhääääääääääär tyst. och alla kollar ihjäl sig på dig.
- såfort någon pratar med dig blir du värsta supermega bitchen. tur att man kan skylla på hormonerna, tycker du. frågan är vad din familj anser om detta.
- OCH SÅ VIDARE. OCH SÅ VIDARE.

jag ville poängtera detta med hur kroppen förändrar sig. MEN. hur i helskotta har detta med mig att göra, tänker ni? jo, medan alla världens tonåringar just i detta ögonblick genomlider alla ovanstående hemskheter, drabbar något ÄNNU VÄRRE mig.

just denna kväll, när jag ska avnjuta en semla. DÅ TYCKER MINA VISDOMSTÄNDER ATT DET ÄR ETT JÄTTEBRA TILLFÄLLE ATT DYKA UPP(börja dyka upp). jättebra tajming. verkligen. i med alvedonen, säger jag bara. nothing can keep me away from the semla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback