när blev kärlek så svårt att få

nu har jag precis fått lite middag, inte helt fel ! sitter och filurar lite på talet i svenska vi ska hålla om en vecka, tänkte bli klar med det så snabbt som möjligt så jag verkligen känner mig säker på det nästa tisdag. jag har tur, för jag har inga problem med att prata inför grupp. det är en otrolig fördel.

när jag har filurat klart med det tänkte jag ha myskväll. fotbad, färgning av ögonbryn (så otroligt lättsamt eftersom man slipper måla dem) och så måste jag måla om naglarna. för det svarta lacket som sitter på nu är inte riktigt på topp längre. köpte ett sjukt fint blodrött lack i helgen, är lite sugen på att testa det. vi får se.


är det bara jag som ser en kritvit hand? hej jag heter ebba och har inga pigment.

och han ringer och säger ; det mörker du ser
gör att stjärnorna märks lite mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback