NOLIAMÄSSA

idag var vi som sagt några tappra treor som begav oss till noliamässan, en utbildningsmässa som brukar komma hit varje år där olika universitet och så vidare har möjlighet att visa upp sig. jag och marie gick runt och kikade lite, när vi fick frågan :
man : är ni intresserade av att bli byggnadsarbetare?
jag : NEJ. (det är inte riktigt mitt kapitel så att säga)
man : okej, men ni ska i alla fall få med er varsin broshyr (ALLTSÅ HUR STAVAR MAN DET?)
(jag blir ändå ganska stolt över att få en sådan eftersom det, enligt mig, måste tyda på att jag ser ut som en snickartalang)
när vi går därifrån :
marie : det hade varit roligare om han hade frågat om vi var intresserade av byggnadsarbetare.

nästa år kanske det blir aktuellt med ett litet dejtingtält på nolia? jag och marie kanske svänger förbi och kollar om det finns några byggnadsarbetare.

plus att vi fick med oss :


så nu jävlar kommer det bli matlagning på schemat framöver. jag har i och för sig inte kollat i den än, men något ätbart borde jag ju kunna hitta. TACK.

ikväll blir det i alla fall fiskbullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback