om vinteros och bloggbråk

VADHÄNDER. anjaanjaanja. vilken vurpa. vilket os. folk gör illa sig till höger och vänster, funktionärsmissar så det bara skriker om det, snöbrist (smart att söka vinteros då. när man vet att man kan få lite snö. verkligen.) och så vidare och så vidare. nu återstår bara att se vart detta slutar någonstans. björn ferry kanske tar osguld i konståkning. ingenting är omöjligt. nejmen allvarligt, inte riktigt sveriges mest lyckosamma os direkt. fast kalla och ferry har ju verkligen visat vart skåpet ska stå. heja heja.

nu ska jag snart gå och lägga mig. kikar runt lite på olika bloggar och konsaterar att ett så kallat bloggbråk äger rum. igen. jättemoget att bråka över bloggen när man har många läsare. verkligen. jag begriper mig faktiskt inte på dem. vad är grejen? varför lägger man ut något på sin blogg som tusentals läsare kan se, när det man lägger ut är något privat som den andra personen har berättat i ett förtroende? betyder inte vänskap någonting? det förvirrar mig. fast å andra sidan är det ju inte riktigt min ensak. så härmed lägger vi det åt sidan. check.

nu säger jag godnatt. ikväll somnar jag med lars winnerbäck i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback