TIME IS TICKING AND WE CANT GO BACK

förlåt för dålig uppdatering och sådär, men jag har haft såhäääär mycket att göra. vi kan ju börja med igår :
- jag och mamma åkte och hämtade passaten i lugnvik och HÖR OCH HÄPNA : jag körde hem.
- sedan skulle min käre bror packa och sådär. han for till sundsvall igår för att tävla. medan han gjorde det lagade jag och mamma middag.
- när vi hade ätit och sådär spelade jag och mamma kort. och jag fick RÅdäng.
- till slut blev det lite tvtittande
- jag var jättetrött och somnade ungefär kvart i tio.

har dock inte sovit så bra. halv elva (på kvällen) trodde jag att alarmet gick igång - fast det gick banne mig inte att stänga av. det tog ett tag innan jag fattade att det var någon som ringde, och denna någon var tydligen linda. imorse när jag vaknade hade jag inget minne överhuvudtaget om att detta hade hänt. men aja. plus att jag fick två sms där vid tvåtiden. som jag vaknade av.

och idag har jag jobbat (för första gången sedan en viss operation) från nio till tre. och nu är jag helt extremt slut. kommer bli en lugn kväll ikväll är jag säker på. FÖRRESTEN : jag körde till jobbet också. PLUSPOÄNG.

sådär, en liten fin sammanfattning ! titta in här lite senare, jag planerar att lägga upp lite bilder. detni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback