hjärter dam går runt och kämpar för att inte bli nånting man tar sig an

utlovade bilder kommer härochnu :

jag skapade en begravningskrans i oasis som jag blev extremt missnöjd med. det enda jag var smånöjd med var tulpanerna på sidorna. men å andra sidan är jag väl inte på topp nu så. punkt.

ida gjorde en ekologisk krans som blev sjukt fin ! jag tyckte hennes kändes roligast. alla gillar ju ekologiskt.

och linda blandade salal och cypress på sin stomme. och för er som inte förstår ett dugg av detta så kan jag berätta att det är RÅsnyggt ! och det var det.

nu ska jag kika igenom lite fler bilder från tidigare tillfällen, så titta in här lite senare så har jag kanske lagt upp några !

snart är det vår,
då faller regnet.
inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback