its cold. too cold.

jag har överlevt en ännu en måndag. vilken jäkla tråkdag det har blivit ! varför? jo, den enda lektionen jag har på måndag är lagbollsspel. men nu sitter jag ju här och har opererat mig och får inte idrotta på tre månader. så på måndagar kommer jag på lagbollsspelslektionen och tittar på, för att få någon sorts närvaro. j ä t t e k u l. verkligen.

som jag sa tidigare så är det riktigt kallt idag ! termometern ligger stadigt på tjugofem minus. och såhär ser det ut från vår balkong :
 

det är kallt. och det är snö. och jag vill så väldans gärna ha vår !

såå. just nu sitter jag och chattar med min fina linda på facebook (för coola människor gör det. och då gör vi såklart det). vi är galna. jag gillar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback