confused monday morning

nämenokej, idag är det tjugosju minus. MYSIGT. på med dunjackan säger jag bara ! jag som verkligen längtar efter vår. det verkar som att det är ungefär en evighet dit. ja.

idag är en vimsig dag har jag märkt. jag har irrat runt härhemma i säkert en halvtimme och inte gjort någonting. bytt kläder, eftersom jag inte riktigt verkar veta vad jag vill ha på mig idag. ilandsproblem. jag börjar halv ett, men ska ta bussen som går om tjugo minuter och jag har inte sminkat mig eller blåst håret. och om jag hoppar över det sista lär jag ju ha stans istappar hängandes från skallen när jag kommer till skolan så det är förmodligen bäst att se till at få det gjort. kanske.

äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback