this night i recall you

det här inlägget tänker jag inleda med att säga att jag har universums finaste vänner. igår när jag låg härhemma och halvsov knackade det på dörren. världens bästa överraskning. jag fick en superfin tulpanbukett av linda, marie, märta och fanny och två tidningar och en chokladstrut från mitt jobb ! plus att de hade lyckats köpa typ de enda två tidningar jag inte redan har inhandlat ! P E R F E K T.

i alla fall hade jag lite feber igår igen, men den gick över. jag har också bestämt mig för att sluta äta citodyn (smärtstillande) eftersom det gör att jag blir helt knas i huvudet och jättetrött. min farmor informerade mig om att citodyn tydligen innehåller morfin, så jag antar att det är därför jag känner mig så knasig. så nu blir det alvedon för hela slanten ! ja, också antibiotikan då. min kära följeslagare tre gånger om dagen.

fasen, jag börjar bli gammal. är man inte det om man börjar prata om vilka mediciner man tar? jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback