vi vill ju bara andas sova och andas

jag ska erkänna att jag har en ganska jobbig dag. förhoppningsvis känns det bättre imorgon.

just nu sitter jag och skriver klart/tränar på svenskatalet. egentligen orkar jag inte med det alls men måste man så måste man. och vi skulle kunna säga att jag verkligen måste. jag kan inte hjälpa det, men jag börjar bli otroligt skolless. så fort jag tänker på läxor och prov (och vi har verkligen inte mycket sådant) så känner jag hur orken bara försvinner. helt sjukt. men det är verkligen inte länge kvar nu, så det är bara att bita ihop.
fast egentligen skulle jag vilja ta studenten imorgon.

ju mer skolless jag blir, desto bättre känns det att jag tänker vara pluggfri ett år. det problem sóm dyker upp då är ju detta med jobb. men jag hoppas verkligen att det löser sig. för just nu är det studenten och livet efter som håller mig uppe när det gäller plugg och skola och allt det där.

kvällens planer är som sagt att plugga vidare. och så vet jag att vi har hallon och blåbär nere i köket så det kanske blir en liten uppiggande smothie lite senare. jag behöver det.

fortsätt simma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback