WE'LL FIND A PLACE WHERE WE BELONG

precis hemkommen från momme och moffa där vi som sagt spelade lite kort ! moffa skulle spela i offerdal så det blev bara jag, mamma och momme. hur det gick? jag och mamma fick se oss besegrade av momme. eller utklassade kanske det heter.

broder min klev precis innanför dörren också, trevligt. och snart kommer pappa och olga hem. och vips så är klanen samlad igen.

jag är dessutom grymt sugen på att flytta hemifrån. helt galet. men det kommer inte hända innan studenten. och efter studenten är det ingen mening att hyra en lägenhet här i östersund eftersom jag troligtvis inte blir kvar här onödigt länge efteråt. så jag får fortsätta längta efter en egen lägenhet. aja.

nu längtar jag till middag, lasagne står på menyn. annars är jag jävligt less på att äta överhuvudtaget. mår bara illa efteråt. borde kanske lägga om kosten ellerså. men jag orkar inte riktigt engagera mig i det så det får vara helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback