allt gör mindre ont sen

imorgon börjar skolan. SISTA VÅRTERMINEN WHOHO. sen blir det tack och hej utan leverpastej !

igår åkte vi en sväng till sundsvall, inte helt fel det. nu vet jag att alla (eller i alla fall några) tänker : VAFAN, har hon köpt ÄNNU MER kläder?! men hör och häpna kära vänner, inte ett enda klädesplagg följde med mig hem ! däremot lite småsaker som jag tänkte visa här senare under dagen !

ochja, denna lista. tre punkter tänkte jag härmed lägga till på den. nämligen :
08. gå upp i a-klass (cornelias förslag)
09. lära mig tvätta (mitt eget. jag börjar känna mig handikappad)
10. skaffa mig en baldejt (lindas förslag)

känns fint det här, haha. fler förslag mottages tacksamt.

nu ska jag rensa garderoben. lycka är. vi hörs sen och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback