det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten

jag måste bara berätta en jobbig sak. igår var jag som sagt in på gina och köpte en skjorta, nivet en såndär man kan se på reklamen nu? aja, efter det var det ett tag tills bussen gick så jag gick in på monki. vilket var ungefär det dummaste och mest korkade jag kunde göra. jag älskar nämligen monki. och nu har de fått in en massamassa vårfint. så det bara kliar i fingrarna när man kommer in där ! till exempel så tog jag och prövade denhär :

helt underbar. precis jag. det är ganska mycket på denna affär som är precis jag. så sjukt jobbigt. det är nästan så att jag tänker köpa denna, fast det känns lite onödigt med tanke på att jag har en fjällräven i precis samma färg. MENÅH. jag har universums beslutsångest.

femhundra kronor. kliande fingrar är lika med svidande plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback