do you want to see the world?

jag glömde ju faktiskt att berätta att jag tog en sväng förbi skolsyster idag och pratade med henne om magen ! jag gick därifrån med tuggtabletter mot magkatarr/magsår. åhvadkul. hon sa också att man, för att det inte skulle bli magsår, skulle analysera varför man är orolig och stressad. jag sa en sak som stressar mig, och hon sa direkt att det var det som var orsaken ! sen att jag inte hann berätta om de andra hundra sakerna gjorde tydligen ingenting. hm. jag kanske borde uppsöka kuratorn också, just in case liksom.

ikväll kommer ylva förbi en sväng och det blir hur bra som helst ! som vanligt


vinter

det här blir nog sista ikväll ! hörs imorgon.
massa puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback