dom kommer kliva på dig igen

saker jag behöver göra snarast och helst på en gång :
slinga håret. jag tänkte mig något honungsblondt ellerså. nu ser det bara förhemskt ut.
måla om naglarna. typ lila. och det var intressant.
köpa blommor till mitt fönster. anledningen till att jag kom på denna punkt var att jag tittade mot mitt fönster. och vad står där om inte två tomma blomkrukor? mycket fint minsann.
lära mig att tvätta. en återkommande måstegörapunkt i mitt liv.
duscha. inga kommentarer på den meheheh.
ta tag i mitt liv.
raka benen. justdet.
vinna en miljard. eller mer.
fixa en baldejt. det är ju mobbat att gå själv. bara 'titta här är jag och jag är för ful att ha någon att gå med så jag måste gå själv' typiskt mig annars.

om det är någon som har lust att hjälpa mig att genomföra någon av dessa punkter så mottages det tacksamt. speciellt med punkt nummer fyra och nio. tack på förhand då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback