det är nya ansikten men samma hat

hur orkar man låtsas vara glad när man inte är det? hur ska man orka för flera när man inte orkar för sig själv? hur håller man sig uppe när man borde ha rasat ihop för längesedan? jag tror inte jag klarar det längre. jag försöker förklara för er, men ni förstår inte. ni vill inte lyssna. men ni förstår inte att ni kör över mig. ni sårar mig. ni får mig att bli ledsen. jag orkar inte. jag har tappat greppet. jag kommer aldrig erkänna det igen. jag vill berätta för er, men ni hör inte på mig. för ni bryr er inte. jag vet att ni tror att ni hjälper mig, men lyssna på mig. jag vill inte det här. jag mår inte bra längre. jag vill vara mig själv. och jag vill vara fri. lämna det här. lämna allt.





håkan hellström räddar mig ikväll. jag pluggar, dricker en kopp thé och äter en apelsin. vill inte tänka på något alls. vill bara flytta långt bort och bli någon ny. sudda bort. 

vi hörs imorgon igen. det blir bäst så.


Kommentarer
Postat av: Frida

ebba<3<3<3 du vet att jag finns här, säg till så hjälper jag dig. du betyder mycket för mig och jag tycker att du ska få må bra. hjärta!

2010-01-19 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback