du skulle sälja din själ för att få stanna där

det är fredag eftermiddag. och jag gör allt för att inte behöva plugga. OKEJ? 

Namn: ebba maria elisabeth öberg
Piercingar: jamen öronen räknas har jag hört. i så fall två enstaka futtiga.
Tatueringar: nejmensnart
Längd: alldeles för kort
Skostorlek: trettiosex
Hårfärg: blond. driv med mig bara.
Fräknar: nejdu
Motto: det löser sig och bättre sent än aldrig. fast det brukar inte lärarna tycka meheh.
Kär? i allt och alla hela tiden
Önskar du att du bodde någon annanstans? jatack. har du något förslag?
Tycker du att du är attraktiv? brukar tjejer tycka det?
Dricker du? jämt och alltid.
Röker du? inte
Vilket schampo använder du? vad är det för fråga?
Vilken parfym använder du? en som luktar gott ! jag kan ju inte gå runt och lukta skit direkt.
Vad är du rädd för? sprutor och att åka ovanpå vatten (bår, bro, isväg osv osv)
Gillar du att tvätta? JAAAAAAAAAAAAA. ellerja. jag kan ju inte.
Gillar du berg- och dalbanor? HEHEHEHEHE. (om cassandra läser detta förstår hon nog vad jag menar)

Senaste...

Filmen du hyrde? det har jag glömt bort för det var hundra år sen
Filmen du köpte? va?
Låten du hörde: har du en famn för mig - MELISSA HORN
Låten du laddade ner? eeeeh, det är ju olagligt? är det här en kuggfråga?
Personen du ringde? ylva
Personen som ringde dig? ylva, fast jag svarade inte. som vanligt.
TV-program du såg? csi miami
Person du tänkte på? jadu, det kan ha varit mamma. jag brukar göra det när jag är hungrig.

Favorit...
Låt:
bra fråga, verkligen
Sak att göra: pilla mig i örat. gör det hela tiden.
Sport: shopping. HEHEHE. nejmen lite fotboll och lite badminton.
Dryck: mjölk. utan laktos. och juice. och ganska mycket annat.
Kläder: snygga kläder är ju att föredra
Film: allt utom skräckisar
Bil: MENVA?
Serie: klurigt. men greys.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
jag gråter inte över pojkar. lätt ovärt. men kanske att jag har.
Gråtit över en flicka? yesbox. säg en tjej som inte har det.
Ljugit för någon? ohja
Varit i slagsmål? jag och johanna har haft en fin fight.
Blivit arresterad? nope. duktigt tjej.
Träffat någon från internet IRL? nej, men jag tror att kvinnan på spotifyreklamen har en liten crush på mig så VEMVET? jagmenar, hon snackar med mig oavbrutet.

Antal...
Gånger du varit kär?
varför ska man räkna det?
Gånger ditt hjärta brustit? .
Hjärtan brustet på grund av dig? förmodligen många eftersom jag är så eftertraktad.
Tjejer du kysst? N O L L
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? typ.. inte så många.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? förmodligen inte så många. men vänta ni bara.

Senaste...
Boken du läste?
milleniumböckerna a la stieg larsson
Personen du fick e-mail av? HM. jag kommer faktiskt inte ihåg.
Personen du fick brev av? banken. det är de enda som skickar brev nuförtiden.
Personen du fick sms av? ylva kanske.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i förrgår tror jag. det är tro det eller ej inget jag håller reda på.
Saken du köpte? kan mycket väl ha varit ett nagellack


Vad har du gjort idag? skola, anja, pizza
Var det kul? yesva
Brukar du svära mycket? aldrig hemma. det står min mormor för. hon borde ha fått svart tunga för längesedan.
När stiger du upp på morgonen? påtok för sent så jag får alltid påtok för bråttom
Vad har du på dig? kläder. besviken?
Vad ska du göra ikväll? återstår att se. men jag är sugen på popcorn. så förmodligen ska jag äta popcorn.
Vad är du allergisk mot? mycket
Var har du ont? var har jag INTE ont?
Använder du hårspray? men JAAAAAAAAAA
Kan du stå på händer? det kan jag faktiskt !
Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN
Salt eller socker? SOCKER
Gillar du ketchup? nej
Är du glad nu? njao
Var du glad igår? njao
Vad dansar du till? jag dansar inte
Stockholm är... ? bra
Göteborg är... ? bättre
Kan du sjunga? ha ha ha
Spaghetti eller makaroner? vad är skilladen? de smakar väl lika? same shit
Land du vill besöka? alla ! alltså alla som jag hinner.

och har ni tragglat er igenom denna lista är ni bra. sen undrar jag alltid vem det är som sitter och skriver dessa listor. jagmenar, kan man ha det som jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback