feel like hurting somebody

godmorgonuppochhoppaochsåvidare !

idag är jag gladgladglad. för att :
jag köpte mig en systemkamera igår ! WHOHO. och så var det som så att de bara hade EN KAMERA kvar, och då blev jag såklart ännu gladare. för jag har aldrig tur. men igår hade jag det !

efter kameraköp begav jag mig ner på stan för att umgås med världens underbaraste ylva jervhed. vi tog oss en liten fika på törnes och spatserade runt på staden ett tag. jag hittade en superfin ring (på lindex) och en helmysig tröja (på monki såklart).

jag och ylva åkte olika bussar hem. typ två sekunder efter att jag hade satt mig på min buss fick jag sms av ylva. hon hade fått betala för vuxenbiljett (alltså ungefär tio kronor för mycket). och inte fått några pengar tillbaka. stadsbussarna i östersund kan nu se framemot en arg insändare i ÖP signerad ylva jerhed. (och ylva, nu vet du att du måste skriva dendär insändaren för nu vet alla mina läsare om det haha)

dagens (eller gårdagens) spark i rumpan går alltså till chauffören som vägrade ge ylva pengarna tillbaka.
INTE OKEJ

nu ska jag städa toaletten. den ser ut som skit.

vi hörs senare,
ordvitsaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback