hej framtidsplaner

jag tänker berätta en helt knasig sak, som jag egentligen inte hade klart för mig förrän igår. jag tänker vidareutbilda mig till florist. igår när jag satt och pluggade slog det mig - det är det här jag vill göra ! med tanke på att jag har mindre än ett halvår kvar till studenten kan man ju kanske påstå att det var på tiden. men det känns så himla härligt !

så just nu sitter jag och kikar på vidareutbildningar, speciellt i göteborg. jag vet inte riktigt, men jag har alltid velat bo där. och hur bra är det inte då att jag kan passa på att studera och bo där samtidigt? vilken jackpot. och jag tror faktiskt inte att jag kan förklara för er hur mycket jag gillar mitt jobb och min utbildning. jag trivs som fisken i vattnet. plus att jag jobbar extra på en butik som har underbar personal och väldigt fina produkter ! sådant inspirerar verkligen mig till att utvecklas och anstränga mig !

i alla fall så har jag funderat lite mer över mitt liv efter studenten (hur sjukt låter inte det?!) och kommit fram till detta :
- jag jobbar härhemma i sommar. helst på linnean om jag får.
- linda och jag har planer på att jobba i norge ett tag.
- UTOMLANDS? jatack
- vidareutbildning, göteborg. eller någon annanstans bara jag kommer härifrån.

lite merlångsiktiga planer är att :
- ta gesällbrev
- öppna eget

det här känns bra, hur bra som helst.

men jag kanske borde lära mig att tvätta först.

Kommentarer
Postat av: Frida

det där tycker jag låter som hur bra planer som helst ju! jag tycker att du ska köra på dom ;) saknar dig<3

2010-01-28 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback