hela livet var ett disco

heeeeeeej niggershoes här ! (linda min vän, du är allt bra rolig du) den som inte förstår kollar kommentaren på det senaste inlägget.

i alla fall så har jag idag spenderat några timmar på staden i tjugofem grader minus. men är man viking så är man. jag hade dessutom leggins på mig. men dubbla par för säkerhetsskull liksom. man vill ju inte frysa. sällskapet var fint, nämligen ylva, frida och madde ! vi åt lite kina (MUMSJA) och sen strosade vi runt på mittpunkten. fin dag, finast människor.

förövrigt så har jag prövat att ha mittbena idag. så nu är det fritt fram för folk att säga "tjena mittbena" när de träffar mig. förutsatt att jag har det då vill säga.

snart kommer frida och hennes syster hit och lämnar en påse som jag glömde i fridas väska. snällt av de tycker jag och ger de en stjärna i himmelen.

vi kanske hörs senare, nu ska jag kolla priser på systemkamera. det ni

Kommentarer
Postat av: Frida

Men tack för en underbar dag själv ebba:) verkligen något som borde göras om! jo, lite kallt på kvällen... 28 minus, men vad gör man inte för dig? <3

2010-01-07 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback