jag fattar alltihop

jag tänkte att jag skulle erkänna en sak för er. en sak som jag verkligen inte trodde om mig själv.
(SPECIELLT YLVA KAN HÅLLA I SIG NU)
jag har börjat lyssna på herr lars winnerbäck. och kan knappt tro det själv. det underliga är att jag inte tyckte att han var ett dugg bra förut, men nu när jag lyssnar lite mer noggrant inser jag att fan - mannen är ju hysteriskt bra. otroligt. så nu har jag mycket att ta igen. sitter och nördar nu på spotify och vill helt seriöst slå datorn i backen varje gång det blir reklam. så bra är det. och jag är verkligen svag för fina texter. verkligen. herrejösses.

plus att ikväll ska jag göra milkshake. så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback