jag går på samma gator tills de vänder

då var det tisdag ! tisdag för min del innebär att börja kvart över åtta och sluta halv tolv, inte helt fel dag alltså. det mindre bra är att jag (och andra) har möte med skolverket idag klockan tre. och jag har tusen miljarder saker som jag måste göra idag, så jag funderar på att göra uppgiften hemifrån. för det var tydligen okej. så får det bli !

om ni av någon anledning är hemma och lediga ellerså idag så kan ni ju fundera på det här. för hittills har jag fått..två förslag. jag vill ha fler ! hehe.


igår tog jag och gjorde en zebranagel ! eller jag har visst en på andra handen också. lite balans i livet minsann.

ha en toppendag ! det tänker nämligen jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback