jag skulle springa efter men trampade snett

det tema jag valde att ha på mitt bröllop var 'askungen'. detta innebar att jag valde att göra bordsdekorationerna i små pumpor. dessa pumpor har jag dessutom förvarat nere i vår matkällare i ungefär två månader. nöjd tjej.

bordsdekoration.

corsage. alltså den blomma brudgummen har på kavajen.

tärnbukett. OCH.. (hörde jag en trumvirvel?)

..brudbuketten !

och en glad tjej. jag var så himla nervös för det här ! skönt att det är över. hehe. nu är det bara en processbeskrivning kvar att skriva och den har jag suttit och skrivit lite på nu. H Ä R L I G T.

nu var det träning hörde jag. borde kanske tejpa foten först. låter som en nedrans smart idé !

Kommentarer
Postat av: SARA

fina kreationer OCH (!) fina bilder!

och det är inte picnik som använts va? :)

krraaaam

2010-01-15 @ 01:04:52
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback