jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

MENHEJ. nyss hemkommen från praktik är jag, ellerja, jag har fått mig ett mål mat också. för tillfället sitter jag här och är JOBBIGT sugen på chokladbollar. alltså, det har blivit ett beroende.

något annat som har blivit ett beroende är tanken på den där jäkla monkijackan ! det är egentligen lika bra att jag inser att jag gör bäst i att köpa den så jag kan koncentrera mig på viktigare saker. hehehe

imorgon har jag praktik från tio till sex, och efter det ska vi ut och äta på en liten röd ! WHOHO, kommer bli kul. och gott. men i alla fall kanske jag slänger in ett inlägg på morgonen, vi får se.

det här blir i alla fall det enda ni får idag. för nu ska jag baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback